Polaznicima se nudi široka lepezu trikova za brže, lakše i dugotrajnije zapamćivanje gradiva, kako bi imali više vremena tijekom dana i tjedna za sve ostale slobodne aktivnosti u koje su se oduvijek željeli uključiti, a nisu ih do sada mogli ugurati u pretrpan raspored. Očekivani ishodi programa su: veća osviještenost vlastite motivacije za učenje, bolje vještine koncentracije, poznavanje principa organizacije učenja u dnevnom rasporedu aktivnosti, primjena osnovnih principa psihologije učenja u školskom učenju, vladanje strategijama smislenog učenja, pravljenja bilješki, rješavanja zadataka, vladanje tremom, te poznavanje efikasnih strategija pismenog i usmenog odgovaranja. Osim povećanja efikasnosti učenja, ojačavanjem osjećaja vlastite kontrole i smislenosti učenja, jača se i motivacija. Pokazalo se da po završetku programa učenici u prosjeku povećaju efikasnost učenja, poboljšaju ocjene i promjene sliku sebe u području kontrole neuspjeha.
I sve to usvojit će družeći se kroz igru, vježbu i zabavu, jednom tjedno tijekom 10 radionica u trajanju od 120 minuta. Program uključuje i jednu radionicu za roditelje.
Uključivanju u program prethodi inicijalni razgovor s roditeljem i učenikom kako bi se utvrdio uzrok poteškoći u učenju te stvarna potreba i motivacija učenika.
Više o programu možete pročitati na linku: http://www.dpp.hr/novosti.php?novost=19.
Za više informacija i dogovor inicijalnog razgovora nazovite Centar za djecu, mlade i obitelj Modus (01/4826-111 i 095/4826-111) ili se obratite mailom na modus@dpp.hr.
Foto: Profimdia
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Koji kućanski poslovi su primjereni dobi djeteta? Već s 18 mjeseci mogu imati male obveze
U susjedstvu hara virus koji ide na pluća: Dječja infektologinja objašnjava koji su simptomi i za koga je najopasniji
U Kaštelima dječak ubo vršnjaka škarama u prsa: Majka jednog uputila emotivan apel
Ignorira vas, ne želi fizički kontakt... Ovo su znakovi da dijete razvija izbjegavajući stil privrženosti