Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Konačno otkriveno koji je idealan međuobrok!

 zena-gricka-u-uredu.jpeg Izvor: Pixeles

Grickanje između obroka često se smatra glavnim krivcem za višak kilograma. Većina ljudi gotovo nesvjesno poseže za različitim zalogajima, tek toliko da nešto stave u usta i osiguraju dozu energije, a najčešće pritom njihov mozak uopće ne registrira unos hrane. Te male dnevne krize, u kojima ljudi najčešće posežu za nezdravim slatkišima ili pekarskim proizvodima, zapravo se javljaju zbog toga što nepravilno raspoređujemo obroke, odnosno jedemo pogrešnu hranu u pogrešno doba dana, ali i zato što stalnim grickanjem probavi ne dozvoljavamo da se odmori. Naime, optimalni razmak između dva glavna obroka trebao bi biti najmanje tri sata (poželjno i četiri), a ako nam je u određenom trenutku, primjerice nakon napornog treninga, potreban 'boost', kao idealan međuobrok preporučuju se – proteini.

 Dolcela-Hi-Protein-Shake.jpeg Izvor: Robert Gašpert

  Postoji određeno vrijeme za stvaranje energije, potrošnju energije, stvaranje masnih naslaga i sl., pa tako – primjerice – unosimo li u večernjim satima masnoće i šećere naše će stanice dodatno pohranjivati mast. Također, i tjestenina za večernji obrok pogrešan je odabir, jer će nam priskrbiti višak kilograma. Naime, mogućnost da tjesteninu iskoristimo za stvaranje energije ne postoji u večernjim satima zbog neaktivnosti odgovarajućih enzima u ovo doba dana. Kruh, tjestenina, riža i škrobno povrće (grah, grašak, leća, krumpir) jedu se tako najkasnije do 15 sati, a proteini su idealni za međuobrok. Dolcela Hi Proteini shake-ovi, koji se jednostavno pripremaju (dovoljno je samo sadržaj vrećice pomiješati s vodom ili mlijekom te protresti), dolaze u četiri okusa - brownie, cookie, cheesecake malina i tiramisu – a u jednom pakiranju sadrže čak 20 g proteina, odličan su međuobrok, a posebice u pauzi na poslu ili od učenja, tijekom putovanja, na plaži...

 Dolcela-Hi-Protein-Shake (1).jpeg Izvor: Robert Gašpert

Našim metabolizmom, dakle, upravljaju hormoni i enzimi koji se izlučuju u organima u točno određeno vrijeme i te zakonitosti treba poštovati. Tako je važno da i nakon treninga ili općenito kad osjećamo pad energije, pojedemo proteinski obrok. Tu su opet idealni Dolcela Hi Protein shake-ovi, jer su praktični, jednostavni za pripremu i zadovoljavaju 'kriterije' baš svačijeg nepca. Evo dva odlična i jednostavna recepta za brzi break…

Tiramisu shake za coffee brake

 Tiramisu-SHAKE-min.jpg Izvor: Dolcela

Sastojci: 200 ml mlijeka, 1 Dolcela Hi Protein Tiramisu Shake (40 g), Vegeta Maestro mljeveni Cimet, 1 žlica mascarpone sira, kockice leda

Priprema: dobro promiješajte mlijeko, Dolcela Hi Protein Tiramisu Shake, cimet, mascarpone sir i kockice leda kako biste dobili kremastu strukturu. Od malo mlijeka napravite kremastu pjenicu, stavite na pripremljeni shake, pospite čokoladnim mrvicama i odmah poslužite.

Brownie shake s avokadom

 brownie-shake-s-avokadom-min.jpg Izvor: Dolcela

Sastojci: 200 ml O'Plant Zob & Badem biljnog napitka, ½ šalice lista mladog špinata (ili kelja, lista celera), ½ zrelog avokada, ¼ žličice Vegeta Maestro đumbira, 1 Dolcela HI Protein Brownie Shake (40 g)

Priprema: U blender stavite biljni napitak, špinat i avokado. Dodajte đumbir, Dolcela Hi Protein Brownie Shake i sve dobro promiješajte da dobijete kremastu strukturu.

*Sadržaj nastao u suradnji s Dolcelom.

Najnovije

Najpopularnije