Zbog aktualne epidemiološke situacije uzrokovane pojavom koronavirusa (COVID-19) Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) poziva osigurane osobe i druge korisnike usluga HZZO-a, naročito one starije dobi, da privremeno odgode svoj dolazak u službene prostorije HZZO-a kako bi zaštitili sebe i svoju obitelj, a i radnike HZZO-a.

Radi omogućavanja ostvarivanja određenih prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, HZZO je iznimno omogućio podnošenje zahtjeva elektronskim putem na sljedeći način:

1. Zahtjevi za naknadu plaće osiguranika kojima je utvrđena privremena nesposobnost zbog izolacije isključivo se podnose putem e-mail adrese izolacija@hzzo.hr.

2. Ostali zahtjevi i podnesci u svrhu ostvarivanja prava kod HZZO-a (poput prijave na zdravstveno osiguranje), mogu se podnijeti, prema adresi osobe podnositelja (svaki regionalni ured ima svoju email adresu. Zagreb, primjerice, pisarnica-zagreb@hzzo.hr)

Zahtjevi obvezno moraju sadržavati:

- ime i prezime,

- OIB ili MBO (matični broj osigurane osobe),

- kontakt telefon,

- te u svrhu autentifikacije pošiljatelja scan ili fotografiju identifikacijskog dokumenta (važeće osobne iskaznice izdane u RH, drugoj članici EGP-a ili Švicarskoj, putovnice ili boravišne iskaznice za državljanina treće zemlje).

Također, za informaciju koju dokumentaciju ili podatke je dodatno potrebno priložiti uz zahtjev za ostvarivanje pojedinog prava, iz HZZO-a mole da ih prethodno kontaktirate putem jednog od kontakt brojeva koje možete pronaći ovdje.

Određene informacije u vezi s HZZO-om, poput informacija o izabranom liječniku, izdanim lijekovima i slično, mogu se dobiti i putem sustava e-Građani i Portala zdravlja. Više informacija o HZZO-u za e-Građane možete pronaći ovdje.