Žene (i muškarci) koji su svojim utjecajem na društvo, društvene mreže i svoju publiku uspjeli napravili najveći odjek, i na tom putu uspjeli nakupiti najviše followera, lajkova, shareova, i ostalih parametara po kojima se mjeri nečiji utjecaj na društvenim mrežama, ove su godine nagrađeni nagradom “Ja sam više od selfieja COSMO INFLUENCERICA GODINE 2018.”.
Djevojke koje imaju faktor S, a taj "S" koji ne označava samo selfie nego i snagu, sreću, već i samostalnost, super snove, stil i stav. Cure koje su hrabro uzele svoje snove,ali i društvene mreže u ruke i pretvorile ih u fantastičnu stvarnost raspodijeljene u 12 kategorija natječaja koji je na portalu Cosmopolitan.hr trajao od 16. ožujka do 15. travnja 2018.
No, osim klasičnih parametara kao što su “lajk, follow & share”, časopis Cosmopolitan u obzir je uzeo i eleganciju, stil, originalnost, i mnoge druge kriterije koji ih čini vrijednima ove Cosmopolitan titule kraljice društvenih mreža. Članovi žirija, modna blogerica i urednica Ana Bacinger, fotograf Goran Čižmešija, glavna urednica Cosmopolitana Aleksandra Orlić, kolumnistica & komičarka Andrea Andrassy, Cosmopolitan novinarka Nađa Irena Friščić, i Cosmopolitan kolumnistica Jasmina Rodić, ove su godine imale težak zadatak: u suradnji sa čitateljicama, koje su također glasale, odabrati najbolje.
Da, časopis Cosmopolitan ove godine slavi 20 godina u Hrvatskoj, i to na najbolji mogući način: odajući počast novoj generaciji novopečenih medija koji se danas ne može izbjeći.
Dame i gospodo, ovo su pobjednice natječaja “Ja sam više od selfieja COSMO INFLUENCERICA GODINE”:
Ako u englesko-hrvatskom rječniku pogledate što znači riječ “influence”, pronaći ćete nekoliko značenja koje savršeno opisuju što zapravo “influencerica” znači. Utjecati, djelovati na, vršiti utjecaj, samo su neki od značenja, no ono koje nam je ponajviše zapelo za oko upravo je riječ “moć”. Da, influencerice imaju moć. Promijeniti nečije mišljenje, poboljšati nečije raspoloženje, prenijeti informaciju na svoj način, ostaviti utisak na onoga tko ih prati. Bilo da je to lijepa fotografija, za koju se (znamo) treba pomučiti, dovitljivi hashtag koji bi se trebao “primiti”, ili običan selfie (a i to je umjetnost!), influencerice su nova tvorevina 21. stoljeća koja je stigla zajedno sa društvenim mrežama, u kojoj demokratski i suvereno, svaki influencer postaje medij koji svojim izričajem utječe na svoju publiku. Na svoj način, influencerice su nova generacija svojevrsnog miksa između novinarstva i celebrity-kulture, sve u jednom
U kategoriji MODA powered by HAVAIANAS, pobjedila je ISABELLA RAKONIĆ, jedna od najuspješnijih modnih influencerica u Hrvatskoj, poznatija kao @isabellaeclaires sa preko 252 000 followera, čiji lajkovi prelaze domaće granice, zapravo je studentica prava koja je od sebe uspjela stvoriti pravu IT-djevojku koju želimo slijediti, lajkati, gledati, pratiti, i “kopirati te zalijepiti” na svoj feed.
U kategoriji BEAUTY powered by AVON, LADA MITRAŠINOVIĆ je rasturila. Na Instagramu poznatija kao @belamakeuplada sa preko 30 000 followera, vizažistica i influencerica koja, kako kaže, “ima sreće što radi u životu ono što uistinu voli, i gdje ima prostora za kreativnost”.
Nagrada u kategoriji UMJETNOST pripada glazbenici SARI RENAR. Reći da je Sara Renar samo pjevačica, bilo bi “reductive”, kako je rekla Madonna za Lady Gagu. Drugim riječima, ne bi bilo dovoljno. Jer, Sara Renar, na Instagramu poznata kao @sara_renar sa preko 3000 followera, nagrađivana zagrebačka kantautorica koja iza sebe ima tri studijska izdanja, je alternativka, eksperimentatorica, hrabrija od drugih, dobitnica Porina u kategoriji najbolje vokalne izvedbe, najpopularnija je po brisanju granica između različitih žanrova kao što su glazba, teatar i radio-drama, s čijim elementima voli koketirati. Mi volimo pratiti i njezin “audio”, ali i “video”.
U kategoriji GASTRO powered by STELLA ARTOIS, nagradu za “Ja sam više od selfieja Cosmo influencerica godine” osvojila je SANJA MIJAC, koju sladokusci poznaju kao @domacica.sanja sa preko 22 000 followera. Za sebe kaže da je uvijek pozitivna, jednostavna, šašava, zaljubljena u male stvari, poduzetnica i sanjar, a mi mislimo da ju je upravo duh sanjara i poduzetnice doveo do virtualnog mjesta gdje je sada.
Totalna pobjednica kategorije LIFESTYLE powered by AFRODITA, je JELENA VELJAČA, glumica, scenaristica, kolumnistica, i hrvatska vlasnica zdravog razuma. Sa preko 18 200 followera na koje utječe i kolumnama koje tisuće inernauta obožava čitati, Jelena se Svoja iskustva svestrana Jelena se ne srami pokazati koliko je sretna, ali i jasno i glasno reći što misli.
U kategoriiji PUTOVANJA pobijedila je nezaustavljiva ELLA DVORNIK. Na Instagramu @elladvornik sa preko 283 000 followera, kći legendarnog hrvatskog glazbenika Dine Dvornika za sebe kaže da “živi, radi, gubi, dobiva, ne boji se, nije u svojojzoni komfora, sluša sebe, voli ljude, voli život, diše punim plućima i živi kao da je zadnji.” Sigurni smo da ovo nije posljednja Ellina nagrada, koja nadodaje svoju mantru koja glasi: “Carpe diem!”
Nagradu u kategoriji SHOWBIZpowered by GRAND CASINO ADMIRAL, osvojila je MARIJANA BATINIĆ, vrckavu Splićanku koju volimo gledati na malim Instagram i velikim RTL ekranima. Sa 165 000 followera na svom Instagramu @marijanabatinic, Batinić objavljuje stilizirane fotografije snimljene uz more koje obožava, na planinama gdje skija, uz rijeku i sunčano nebo… Uvijek dotjerana i cool, ali i uvijek drugačija, Marijanin Insta-profil je njezin životni prozor kroz koji možemo proviriti i uživati u njezinom—životnom stilu.
Nagradu za Ja sam više od selfieja Cosmo influencericu godine u kategoriji INTERIJER dopala je MIRJANI MIKULEC, lice koje poznajemo s velikih ekrana, ali i na društvenim mrežama na kojima samo na Instagramu ima preko 20 000 followera zainterisanih za uređenje interijera. @mirjana_mikulec interijere voli od malena, i zbog toga posao koji radi ne doživljava kao posao, već kao užitak. I to se vidi.
Nagradu za KNJIŽEVNOSTpowered by PREMIUM GREEN, Cosmopolitan je dodijelio INGRID DIVKOVIĆ, autorici dviju knjiga “J___ li vas ego” i Knjiga za divlju ženu” koje su bile u vrhu najčitanijih i najprodavanijih publicističkih naslova u Hrvatskoj. Sa preko 27 000 followera, @ingrid_divkovic jedinstvena je po stilu, i sebe opisuje kao antikonformisticu, humanisticu, pacifisticu i idealisticu, što jasno i glasno izražava na svom blogu te objavljuje na Instagramu.
U najaktivnijoj kategoriji, onoj za FITNESS powered by TAMPAX , pobijedila je MARTINA BOŠČIĆ, poznatija kao @martina_boss sa 104 000 followera na Instagramu, zna tajne lijepog, zategnutog tijela koje izgleda sjajno u svakoj modnoj kombinaciji. Mnogi traže savjete mlade Zagrepčanke o tome kako se dovesti u savršenu formu, ali i o tome kako i što jesti.
Kategorija koju ipak volimo najviše gledati je kategorija INSTA-FACA powered by SPRINGFIELD, u kojoj je pobijedio MARKO TOLJA, Riječanin sa preko 13 700 followera koji je od malih nogu u glazbi, počeo je pjevati još kao dječak, završio muzičku školu, pjevao u klapama, puno radio… A onda je uslijedila nagrada za puno sati rada i ne-odustajanja: pet albuma, tri Porina, nastupi sa Oliverom Dragojevićem i veliki solistički koncert u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski.
Pobjednica kategorije koja će najviše zanimati naše čitateljice, je iz kategorije COSMO ČITATELJICA powered by BIO-OIL. U toj kategoriji, koju su nominirale čitateljice, pobijedila je PETRA ČOLAK, poznatija kao @pepii7 sa preko 48 000 followera, koja za sebe kaže da je “just an ordinary girl, in love with the world”, rečenica za koju kaže da je savršeno opisuje. Obožava fotografiju, putovanja i avanture, a svaki slobodan trenutak koristi za putovanja i trudi se sve zabilježiti i podijeliti na svom Instagram profilu @pepii7, napisala nam je u svom pismu Cosmo čitateljica Petra Čolak. Isplatilo se, jer upravo nosi krunu.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano