Lidl Kids Team: Lidl pokreće svoju UEFA EURO 2024™ kampanju

Kao službeni partner UEFA EURO 2024™, Lidl predstavlja program Lidl Kids Team, kampanju kojom će djeci između 6 i 10 godina diljem Europe omogućiti jedinstveno iskustvo – više od 1100 djece imat će priliku biti službena pratnja igrači

Promo

Prijave za sudjelovanje u Lidl Kids Teamu u Hrvatskoj traju od 1. do 21. travnja putem Lidl Plus aplikacije.

Lidl, službeni partner UEFA EURO 2024™, najavljuje kampanju i nagradnu igru Lidl Kids Team kako bi djeci i roditeljima pružio nezaboravan doživljaj – put i sudjelovanje na Europskom nogometnom prvenstvu 2024. u Njemačkoj. Uz Lidl Plus aplikaciju, roditelji mogu omogućiti svojoj djeci preuzimanje uloge pratitelja igrača na utakmicama nadolazećeg UEFA EURO 2024™. Kao dio kampanje Lidla Hrvatska koja traje od 1. do 21. travnja, roditelji putem Lidl Plus aplikacije mogu prijaviti djecu na nagradnu igru „Pridružite se Lidl Kids Teamu na UEFA EURO 2024™“. Glavni uvjet za prijavu je da dijete na dan utakmice treba imati navršenih 6 do 10 godina, točnije treba biti rođeno od 15. 7. 2013. do 14. 6. 2018. U Lidl Plus aplikaciji potrebno je ispuniti obrazac prijave, a dobitnici se biraju nasumičnim izvlačenjem kako bi se osigurale jednake šanse za sve prijavljene sudionike. Sretni dobitnici osvajaju odlazak na jednu od prve tri utakmice hrvatske reprezentacije na UEFA EURO 2024™ te izlazak njihovog djeteta na teren s igračima.

Promo 

Lidl pokriva troškove putovanja na UEFA EURO 2024™ u Njemačkoj za roditelja koji prijavljuje sebe i svoje dijete, što uključuje karte za utakmicu za jednog roditelja i dijete, troškove hotelskog smještaja, puta i transfera, poklon dobrodošlice, aktivnosti prije utakmice, hranu, grickalice i osvježenja, čime sretnim dobitnicima jamči i vrhunsku zabavu uz neprocjenjivo iskustvo pratnje igračima na ovom velikom natjecanju.

„Lidl neprestano dokazuje da mu je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu. Drago nam je što u suradnji s UEFA-om kroz program Lidl Kids Team možemo našim vjernim kupcima ponuditi iskustvo koje se događa jednom u životu jer im time želimo pokazati da smo dio njihovog tima. Bilo da se radi o pružanju najboljeg omjera cijene i kvalitete prilikom kupnje, ponudi najsvježijeg voća i povrća ili o omogućavanju odlaska na jedan od najvećih nogometnih turnira - mi smo uz njih.“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Promo 

Nagradna igra Lidl Kids Team otvorena je za prijave od 1. do 21. travnja. Svi sretni dobitnici bit će o tome obaviješteni putem telefonskog poziva i Lidl Plus aplikacije. Za preuzimanje Lidl Plus aplikacije i mogućnost osvajanja nagrade, kliknite OVDJE.

Na turniru, koji se održava u Njemačkoj od 14. lipnja do 14. srpnja 2024., najbolje europske nogometne reprezentacije natjecat će se za titulu europskog prvaka. Uz 22 dostupna mjesta za pratnju igrača (11 za svaki tim), na svakoj od 51 nogometne utakmice na turniru, nude se brojne prilike za osvajanje nezaboravnog iskustva za roditelje i djecu na jednoj od najvećih nogometnih pozornica.

Promo 

Kao tvrtka koja je aktivna u više od 30 zemalja, Lidl se ponosi time što podržava sport i aktivan način života te spaja različite kulture unutar poduzeća. Izjavom o misiji „Zajedno u Lidlu“ 2023. godine, Uprava Lidla jasno je pokazala da Lidl promiče i zahtijeva poštenu, otvorenu suradnju punu povjerenja te da ne tolerira neravnopravno postupanje. To su ujedno i temeljne vrijednosti u nogometu. Lidlove aktivnosti tijekom cijele UEFA EURO 2024™ sezone vodit će se stavljanjem pravednosti, jednakih mogućnosti i uključivanja na prvo mjesto. Postati dio Lidl Kids Teama samo je početak, bit će još prilika za sve Lidlove kupce da osvoje besplatne ulaznice za utakmice UEFA EURO 2024™. Za više informacija, pratite Lidl Plus aplikaciju.