RUŽIČASTI LISTOPAD: dm & STORY PINK RIBBON petu godinu zaredom podržavaju udrugu P.I.N.K. – life!

Vodeći lanac drogerija – dm, udruga P.I.N.K.-life i magazin Story i ovog listopada, već jubilarnu 5. godinu za redom organiziraju projekt kojim osvještavaju javnost o važnosti borbe protiv karcinoma dojki

Story

Građani STORY PINK RIBBON donatorsku akciju mogu podržati u razdoblju od 1. do 31. listopada kupnjom određenih, posebno označenih proizvoda u dm-u.

Udruga P.I.N.K. – life pomoću prikupljenih sredstava provodi radionice i pomaže pri kupnji opreme zdravstvenim ustanovama u svrhu poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, ali i ostalih karcinoma.

U prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi od čije prodaje dm – drogerie markt donira 5% za rad udruge P.I.N.K.-life. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: CL, Biobaza, Bionsen, Borotalco, Ben & Anna Natural Care, Immortella, Olival, Dove, Lidera, Sebamed, Melem, Natura Amica, Fresh&Clean, Nivea, Cedevita, L’Angelica, Reebok, Ziaja, Nuxe, Uriage i Vichy.

„Projekt Pink Ribbon dio je aktivnosti dm-a kojima nastojimo dati doprinos boljoj zdravstvenoj skrbi naših sugrađana te unaprijediti kvalitetu njihovih života. Peto izdanje projekta za nas u dm-u ima posebno značenje jer smo tijekom ove godine aktivnosti usmjerili upravo na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te na skretanje pozornosti na teme i izazove s kojima se žene susreću. Stoga smo ponosni što ćemo ovim projektom još jednom podsjetiti kupce na važnost brige o zdravlju i podržati rad udruge P.I.N.K. – life u misiji da onkološkim pacijentima osigura bolju zdravstvenu skrb i podršku tijekom liječenja“, poručila je Martina Markota, voditeljica odnosa s javnošću u dm-u.

Promo 

Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još davne 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke kroz višerazinski projekt Story Pink Ribbon.

Što su o toj važnoj suradnji izjavili glavni urednik magazina, Marko Banjavčić i predsjednica udruge P.I.N.K - life Nives Morić, pročitajte ovdje: https://story.hr/Celebrity/a270139/Predstavljen-projekt-dm-Story-Pink-Ribbon.html

Uz spomenuto prikupljanje sredstava, Pink Ribbon ukazuje i na važnost edukacije te preventive jer je karcinom dojke treći maligni uzrok smrti žena u Hrvatskoj, a čak 90% oboljelih od karcinoma dojke može se izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme.