NOVA LIDLOVA KAMPANJA: Predstavljena kvizom Lidlovac

Poznati influenceri u promociji najpoznatijih Lidlovih robnih marki Alesto, Fin Carré, Bellarom i Gelatelli

Promo Nova Lidlova kampanja predstavljena kvizom Lidlovac - Mario Valentić, Andrea Andrassy, voditeljica sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, voditelj sektora marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Maša Zibar, Mario Petreković

Kvizom LidLovac, u kojem su sudjelovale 4 ekipe po 4 člana predvođene kapetanima Mariom Petrekovićem i Mariom Valentićem te kapetanicama Andreom Andrassy i Mašom Zibar, Lidl Hrvatska predstavio je novu digitalnu kampanju o svojim robnim markama pod nazivom „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija“.

Promo  Andrea Andrassy, Mario Valentić, Maša Zibar i Mario Petreković

U modernom i ugodnom ambijentu Peaches & Cream bara na zagrebačkoj Trešnjevci, održan je pub kviz LidLovac u sklopu kojeg je predstavljena Lidlova digitalna kampanja „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija!“.

Promo  Andrea Andrassy zaštitno je lice robne marke Fin Carré

Lidlove robne marke izuzetno su dobro prihvaćene od strane kupaca i iz godine u godinu ostvaruju značajan rast, što potvrđuje da su kupci prepoznali da je riječ o pouzdanim proizvodima provjerene kvalitete. Osnovno načelo Lidlova poslovanja ponuda je najboljeg omjera cijene i kvalitete u svim segmentima asortimana, a pogotovo kada su u pitanju Lidlove marke koje karakteriziraju pouzdanost i prepoznatljivost. U kampanji „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija“, četiri su influencera putem aktivacija na svojim društvenim mrežama predstavila poznate Lidlove brendove – Andrea Andrassy zaštitno je lice robne marke Fin Carré, asortimana čokolada koje se u potpunosti proizvode od kakaovca s UTZ certifikatom, Maša Zibar kave Bellarom, Mario Petreković ambasador je brenda sladoleda Gelatelli, a Mario Valentić robne marke Alesto - orašastih plodova i grickalica.

Promo  Maša Zibar zaštitno je lice kave Bellarom

Influenceri i protagonisti kampanje ujedno su bili i vođe ekipa na sadržajnom i zabavnom pub kvizu u kojem su snage odmjerila ukupno 4 tima nazvana po poznatim Lidlovim robnim markama iz kampanje. Tako je Mario Petreković bio lider ekipe Gelatelli, Mario Valentić vodio je ekipu Alesto, tim Andree Andrassy bio je Fin Carré, a Maša Zibar predvodila je četvorku Bellarom.

Promo  Mario Petreković ambasador je brenda sladoleda Gelatelli

Kviz je sastavio ljubitelj kvizova i putovanja te sastavljač pitanja za „Potjeru“ – Silvije Pleština Plestigram, a vodio ga je poznati hrvatski stand-up komičar i iskusni voditelj kvizova Goran Vugrinec Goc. Na pobjedničkom tronu našla se ekipa Bellarom predvođena Mašom Zibar, a druženje se nastavilo uz ukusan brunch pripremljen od proizvoda Lidovih brendova.

Promo  Mario Valentić ambasador je robne marke Alesto