Danas je u 12 sati u marketinškoj agenciji Kofein predstavljena humanitarna akcija ''Moja učiteljica zove se nada'' gdje su na konferenciji za medije opisani program i ciljevi akcije. Konferenciju je moderirala televizijska voditeljica Iva Šulentić, a okupljenim novinarima su razloge pokretanja i tijek humanitarne akcije prezentirali predsjednik Rotary cluba Zagreb 1242 i ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch, predstavnik Rotary cluba 1242 Mislav Ante Omazić, ravnateljica OŠ Izidora Kršnjavoga Lidija Sosa Šimenc, glavna sestra Klinike za dječje bolesti Zagreb Anita Mišković te predstavnik Rotary cluba Zagreb 1242 i suvlasnik marketinške agencije Kofein Tomislav Krajačić.
Misija ove humanitarne akcije je olakšati teško bolesnoj djeci njihove mnogobrojne bolničke dane tako da uz pomoć učiteljica osnovne škole Izidora Kršnjavoga kroz personaliziranu ''Školu u bolnici'' tvore odmak od trenutnih problema. Oboljeloj djeci škola i učiteljice ponekad su jedini predah od liječenja, a uvijek brižne učiteljice brinu se da oboljela djeca nemaju zaostatke sa školskim gradivom što im uvelike olakšava povratak u normalan život nakon izlaska iz bolnice. Cilj akcije je osvijestiti javnost o problemima teško bolesne djece i o važnosti koju za njih ima ''Škola u bolnici'', te kako bi se na razini Republike Hrvatske sličnim projektima moglo raditi na ublažavanju i rješavanju njihovih problema.
- Tomislav Krajačić, suvlasnik marketinške agencije Kofein koja stoji iza ovogodišnjeg identiteta i komunikacije kampanje zaključno je dodao: „Akcija „Moja učiteljica zove se nada“ od samog inicijalnog briefa, odnosno susreta, za nas nije bila tipična kampanja i možemo reći kako se bez obzira na sistematiku rada razlikuje po nekoliko stvari. Najvažnija od svih je sama svrha kampanje, a to je pomoći bolesnoj djeci iz Klaićeve i Instituta za tumore. Također nam je kao ljudskim bićima, kreativcima i profesionalcima bilo važno senzibilizirati javnost i omogućiti svima da doista čuju, dožive i reagiraju poruku. S obzirom da se radi o delikatnoj temi i nečemu s čim se većina ljudi teško suočava ili nastoji izbjeći, teško je naći pravi način koji će vas trgnuti iz učmale svakodnevice i prenijeti vam želju za životom i osjećaje koju ta djeca imaju. Iako nam je u opisu posla da se oduševljavamo i inspiriramo na dnevnoj bazi, rijetko kad nas netko u ovoj mjeri oduševi i gane na način kao što su to učinila djeca, roditelji, učiteljice i svo uključeno osoblje. Drago nam je da smo i mi dali svoj obol, vjerujem da ćemo akcijom uspjeti prikupiti sredstva za opremanje e-učionice i nadam se da smo uspješno uspjeli svima prenijeti priču djece iz Škole u bolnici.„
Putem humanitarnog telefona i direktnim donacijama sakupljat će se sredstva tijekom više od mjesec dana trajanja kampanje koja će kulminirati svečanim koncertom Zagrebačke filharmonije i Olivera Dragojevića 22. prosinca 2017. u KD Vatroslava Lisinskog. Koncert će imati direktan prijenos putem nacionalne televizije, s uključenim popratnim televizijskim programima i Call centrom u kojem će na pozive građana odgovarati osobe iz javnog života.
Foto: Mario Guček Andromak
Tekst: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano