Reebok je poslao snažnu poruku svim pripadnicama ljepšeg spola atraktivnim panelom #PERFECTNEVER, koji je poslužio kao inspirativna okosnica za snažan ženski pokret. Renomirana kuća arhitekture, Oris, tog je dana postala pozornica snažnih žena na kojoj su glavne uloge imale proslavljena televizijska i kazališna glumica ECIJA OJDANIĆ, +age model, svjetska putnica, žena nevjerojatne karizme i velikog životnog iskustva, ZVONČICA VUČKOVIĆ, uspješna poslovna žena u multinacionalnoj kompaniji Atlantic Grupa d.d., LADA TEDESCHI FIORIO, osnivačica marketinške agencije ENTG, IDA PANDUR, dr.sc. MAJA TADIĆ, psihologinja i znanstvena suradnica na Institutu Ivo Pilar te LANA JURČEVIĆ, Reebok ambasadorica i uspješna pjevačica koja je inspiracija mnogim mladim ženama. Moderatorica ovog panela bila je IVA ŠULENTIĆ, Reebok endorser i ambasador koja je u svojoj prepoznatljivoj maniri, na duhovit i ležeran način, mnogobrojne goste i panelistice provela kroz ovu jedinstvenu #PerfectNever kampanju. Na inspirativan, blizak i intiman način glavne protagonistice u panel diskusiji raspravljale su o važnosti razvijanja svijesti o vlastitim nedostacima, dilemama, vjerodostojnosti, dosljednosti te iskrenosti prema samom sebi.
Zaključak ovog panela ukazuje na činjenicu kako nam 'osobni porazi' mogu donijeti prednosti koje jedno 'savršenstvo' ne pruža. To su nova iskustva, novi izazovi te želja za konstantnim napretkom – želje su to koje uživamo kroz osobne doživljaje i prihvaćanje samog sebe! Kako je istaknula Lada, potrebno je uvažiti pravo na pogreške i vlastiti oprost, a sreća je za Zvončicu potrebna kako bi bio svoj. Ida je tijekom diskusije zagovarala pronalazak smisla i održavanje balansa, a Ecija nesavršenost i sebičnost jer je to legitimno pravo bez grižnje savjesti. Lana je istaknula kako treba vjerovati u same sebe, ne bojati se izazova je nas inspiriraju kako bismo postali boljom verzijom sebe. Maja je ovaj ženski panel zaključila divnim mislima kako sve stvari u našim životima imaju vrijednost i značaj.
Eventom #PERFECTNEVER proslavila se ljepota i snaga koju dobivamo upravo iz naših 'nesavršenosti'. Sam naziv kampanje utjelovljuje odlučnost i predanost kako bismo postali boljom verzijom sebe te kako bismo se naučili nositi s gotovo nemogućim zahtjevima koje nam društvo nameće i dozvoliti našim 'nesavršenostima' da nas motiviraju i inspiriraju iz dana u dan. Kampanja slavi dugoročnu Reebokovu predanost pomicanju granica kako bismo maksimizirali potencijal koji se krije u nama.
Tijekom eventa bila je predstavljena i ženska kolekcija za proljeće/ljeto 2017., a poseban naglasak stavljen je na Club C’85 Diamond model tenisice, koju u istoj kampanji nosi Gigi Hadid.
Srž poruke #PerfectNever je mantra BE MORE HUMAN/ BUDI BOLJA VERZIJA SEBE koja nas potiče da pronađemo iskonske sebe same. To je snažna univerzalna poruka koju mogu doživjeti žene diljem svijeta koja ih potiče da odbace nemoguće standarde savršenstva i očekivanja koja se postavljaju pred njih. #PerfectNever slavi ljepotu i snagu u našim nesavršenostima bilo da su to gubici, neuspjesi, krivi koraci, ožiljci. Reebok vjeruje da ne postoje prečaci u fitnesu i da svaka osoba ima ogroman potencijal za poticanje drugih ljudi oko sebe, kroz svoje zalaganje i trud. Reebok slavi one obične ljude koji su spremni bez straha prihvatiti nova fitness iskustva i nove fitnes izazove u potrazi za većom nagradom. Njihova borba protiv zone komfora je temelj Reebokovog pristupa fitnesu i predstavlja sve iza čega BE MORE HUMAN stoji (Budi Bolja Verzija Sebe).
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano