U prekrasnom ambijentu hotela Zonar Zagreb predstavljen je novi broj magazina Storybook, revolucionarno izdanje stvoreno sinergijom umjetne i ljudske inteligencije. Storybookova redakcija nazdravila je novom početku u društvu brojnih prijatelja, partnera i klijenata koji su se odlično zabavljali cijelu večer.
Predstavljanje novog broja uveličale su i brojne poznate osobe poput Arije Rizvić, Larise Lipovac, Elene Dizdar, Loredane Bahorić, Ogi Antunac, Tihane Harapin Zalepugin, Mirana Kurspahića, Mare Bratoš, Lane Puljić, Damira Begovića, Ane Marie Ricov, Lune Valas, Isabelle Rakonić te mnogih drugih.
Svi uzvanici imali su priliku premijerno prolistati novi broj Storybooka koji je izniman u svakom pogledu, a donosi originalan spoj umjetnosti, znanosti, mode i kreativnosti pod vodstvom glavnog urednika - Solla.
Soll je rezultat suradnje modnog dizajnera i vizualnog umjetnika Silvija Vujičića i arhitekta Mire Romana. Njihova vizija odvodi nas u digitalnu renesansu, gdje se stari koncepti obnavljaju i prilagođavaju za suvremeni svijet. U suradnji s umjetnom inteligencijom, Soll je stvorio vizualne i modno inovativne čarolije, preoblikujući prijašnje estetike u nove trendove. Nakon detaljne analize sadržaja prethodnih izdanja, urednički tim Storybooka uz pomoć AI Solla istražio je teme, riječi, emocije i fotografije, prikazujući AI kao alat, a ne kao zamjenu za ljudski faktor.
Tema broja 'ON Recycling' ne odnosi se samo na recikliranje materijala, nego i ideja, emocija te iskustava. AI Soll analizirao je sadržaj dosadašnja 51 izdanja kako bismo shvatili da se teme i emocije mijenjaju ili ponavljaju tijekom vremena.
'Ideja za Storybook proizišla je iz moje strasti prema tehnologiji i medijima te razgovora sa Silvijem Vujičićem, koji ima bogato iskustvo u svim sferama umjetnosti. Razmišljali smo kako tržište traži novu razinu integracije, onu gdje tehnologija susreće kreativnost. U tom kontekstu Storybook predstavlja dinamično putovanje kroz medijsku inovaciju i kreativnost te je sinteza mojih iskustava stečenih u tehnološkim kompanijama i medijskoj ekspertizi, kao i vizije WMG-a, izdavačke kuće Storybooka', otkrila je Ines Rukljač idejna i kreativna začetnica ovog inovativnog projekta.
Interaktivni sadržaj magazina uzvanici su imali priliku doživjeti putem QR kodova koji su bili postavljeni po cijelom hotelu Zonar Zagreb, a ujedno se i provlače cijelim izdanjem Storybooka te su povezani s društvenim mrežama.
Za odličnu atmosferu na događanju bio je zadužen jedan od najboljih zagrebačkih DJ-a Pepi Jogarde, a poseban dio večeri bio je zasigurno nastup originalnog mladog benda Podočnjaci koji je u protekle tri godine stekao status miljenika alternativne domaće scene.
Uzvanici su uz piće dobrodošlice, pjenušac Freixenet, uživali i u odličnim koktelima za koje se pobrinuo G3 Spiritis Group, jedan od vodećih zastupnika i distributera alkoholnih pića i svjetskih brendova u regiji. Imali su priliku i nazdraviti vrhunskim istarskim vinima Festigia - Malvazijom Istarskom Festigia 2022 i Castello Festigia 2021.
Idealno osvježenje u svakoj prilici pa tako i u ovoj večeri bila je Sky Cola, omiljeni napitak jedinstvenog okusa. Za ukusne zalogaje pobrinuo se tim hotela Zonar Zagreb.
Zahvaljujemo partnerima za podršku prilikom predstavljanja novog broja Storybooka: G3 Spirits Group s brendovima Freixenet, Old Pilot’s, Jägermeister i Thomas Henry, Jamnica plus s brendovima Sky Cola i Jana prirodna mineralna voda, Agrolaguna s Festigia vinima te hotel Zonar Zagreb.
Fotografije uzvanika pogledajte u galeriji:
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano