Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled „oduzimaju“ zasluge. Jedan od njih tiče se i “vještine” mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?
Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se u koštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma “presvući” tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.
Kampanjom I tate, za promjenu, ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.
Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju Naši pelenaši u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović