Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled „oduzimaju“ zasluge. Jedan od njih tiče se i “vještine” mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?
Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se u koštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma “presvući” tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.
Kampanjom I tate, za promjenu, ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.
Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju Naši pelenaši u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.
'Djeca trebaju dezodorans i grudnjak ranije nego što mislite': Bivša učiteljica otkrila što svaki roditelj treba znati
Ključ odgoja sretne djece: Roditeljima se ne sviđa, ali je najučinkovitiji, kaže cijenjena dječja psihologinja
Otkriven spol bebe koju čeka mama Peppe Pig
10 starih pravila koja su djecu činila otpornijom: Pomaganje u kući od malih nogu
Recenzija filma Minecraft: Za dječju kreativnost bolja je videoigra