Riječ je o jedinstvenoj, inovativnoj slikovnici koja roditeljima i djeci omogućava upoznavanje s tradicijom i ljepotama hrvatskih zavičajnih krajeva. Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu.
Ova posebna slikovnica omogućit će najmlađima diljem Lijepe Naše da postanu glavni junaci priče o zavičaju. Čitav sadržaj je personaliziran na ime djeteta, a naslovnica osim imena vašeg mališana nudi i mogućnost biranja hrvatske regije kao pozadine. Slikovnica ima više od 6000 opcija izgleda djeteta te sadrži više od 100 zanimljivih činjenica o Hrvatskoj, ukrašenih prekrasnim ilustracijama.
"Želja nam je da kroz slikovnicu naši najmlađi otkriju zanimljivosti o zemlji u kojoj žive te da im služi kao podsjetnik da čuvaju i njeguju tradiciju i ljepotu svih hrvatskih krajeva. Budući da ove godine slavimo 10 godina naše robne marke Okusi zavičaja, u slikovnicu smo prirodno integrirali sadržaj brenda kojim se ponosimo“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
Slikovnica je predstavljena u oazi zagrebačkog Rougemarin Parka, a događaj je vodila Zlata Mück Sušec. Najzabavniji dio svakako je bio kviz „4 kutka moga zavičaja“, koji je osmislio i vodio poznati hrvatski kvizaš i sastavljač pitanja za Potjeru Silvije Pleština Plestigram. Četiri tima predvođena Mašom Zibar (nizinska Hrvatska), Danijelom Bilićem (primorska Hrvatska), Hungry Miletom (gorska Hrvatska) i Vlatkom Štamparom (brežuljkasta Hrvatska) odmjerili su snage u zanimljivom testu o poznavanju Hrvatske. Nakon veselog razgibavanja moždanih vijuga u kojima su sudjelovala i djeca, uslijedio je ručak pripremljen od namirnica Lidlovih Okusa zavičaja.
Goran Galetić iz Tvornice snova ovom je prilikom poručio: „Želimo zahvaliti Lidlu što nam je ponovno ukazao povjerenje i pružio mogućnost da radimo na jednom ovako zanimljivom projektu. Punih 9 mjeseci tim od 18 osoba je marljivo radio na produkciji personalizirane slikovnice Tajne moga zavičaja. Uveli smo neke nove mogućnosti personalizacije i zaista smo uživali u procesu stvaranja ove knjige. Nadamo se da će u knjizi uživati i mališani i njihovi roditelji iz svih zavičaja Hrvatske!“
Podsjetimo, Lidl Hrvatska prošle je godine u suradnji s Tvornicom snova lansirao prvu zajedničku personaliziranu pričo-kuharicu Skuhaj priče svoje. Kao program vjernosti, Lidlovi kupci imali su priliku sakupljati bodove i besplatno preuzeti personaliziranu pričo-kuharicu, punu praktičnih i zabavnih recepata koji se mogu pripremati s najmlađima. Potaknuti uspjehom ovog projekta, Lidl i Tvornica snova su osmislili svoj idući inovativni projekt za klince i klinceze – Tajne moga zavičaja.
Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu. Osim kao dio programa vjernosti u Lidl Plus aplikaciji, slikovnica Tajne moga zavičaja će biti dostupna i u prodaji u istom razdoblju po cijeni od 33,05 eura. Više o personaliziranoj slikovnici Tajne moga zavičaja saznajte na linku: https://tajnemogazavicaja.hr/
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano