Kvizom LidLovac, u kojem su sudjelovale 4 ekipe po 4 člana predvođene kapetanima Mariom Petrekovićem i Mariom Valentićem te kapetanicama Andreom Andrassy i Mašom Zibar, Lidl Hrvatska predstavio je novu digitalnu kampanju o svojim robnim markama pod nazivom „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija“.
U modernom i ugodnom ambijentu Peaches & Cream bara na zagrebačkoj Trešnjevci, održan je pub kviz LidLovac u sklopu kojeg je predstavljena Lidlova digitalna kampanja „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija!“.
Lidlove robne marke izuzetno su dobro prihvaćene od strane kupaca i iz godine u godinu ostvaruju značajan rast, što potvrđuje da su kupci prepoznali da je riječ o pouzdanim proizvodima provjerene kvalitete. Osnovno načelo Lidlova poslovanja ponuda je najboljeg omjera cijene i kvalitete u svim segmentima asortimana, a pogotovo kada su u pitanju Lidlove marke koje karakteriziraju pouzdanost i prepoznatljivost. U kampanji „Volim Lidlove brendove – tu mi je kvaliteta najpovoljnija“, četiri su influencera putem aktivacija na svojim društvenim mrežama predstavila poznate Lidlove brendove – Andrea Andrassy zaštitno je lice robne marke Fin Carré, asortimana čokolada koje se u potpunosti proizvode od kakaovca s UTZ certifikatom, Maša Zibar kave Bellarom, Mario Petreković ambasador je brenda sladoleda Gelatelli, a Mario Valentić robne marke Alesto - orašastih plodova i grickalica.
Influenceri i protagonisti kampanje ujedno su bili i vođe ekipa na sadržajnom i zabavnom pub kvizu u kojem su snage odmjerila ukupno 4 tima nazvana po poznatim Lidlovim robnim markama iz kampanje. Tako je Mario Petreković bio lider ekipe Gelatelli, Mario Valentić vodio je ekipu Alesto, tim Andree Andrassy bio je Fin Carré, a Maša Zibar predvodila je četvorku Bellarom.
Kviz je sastavio ljubitelj kvizova i putovanja te sastavljač pitanja za „Potjeru“ – Silvije Pleština Plestigram, a vodio ga je poznati hrvatski stand-up komičar i iskusni voditelj kvizova Goran Vugrinec Goc. Na pobjedničkom tronu našla se ekipa Bellarom predvođena Mašom Zibar, a druženje se nastavilo uz ukusan brunch pripremljen od proizvoda Lidovih brendova.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano