Prvom epizodom serijala „Sve što beba treba“ s dr. sc. Milivojem Jovančevićem, predstavljena je kampanja Lidlova brenda Lupilu u kojoj će se obrađivati teme relevantne za majčinstvo od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.
Tako je Lidlova robna marka Lupilu, koja nudi bogat i kvalitetan asortiman za mlade obitelji, dobila svoje novo zaštitno lice u ovom renomiranom stručnjaku.
Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Uz navedeno, na portalu se mogu pronaći i informacije o najnovijim ponudama Lupilu asortimana iz prehrambene i neprehrambene kategorije: prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i ostali razni tekstilni materijali, igračke…
U prijevodu – svi proizvodi za djecu koji se u Lidlovim trgovinama mogu kupiti po izuzetno povoljnim cijenama.
Tekst: Promo
Foto: Promo
Kreću upisi u zagrebačke gradske vrtiće, a evo što roditelji moraju znati
Princ Archie proslavio šesti rođendan: Slavni par s njim je preživio strašan incident, a ovako su ga opisali
'Ako lažeš, narast će ti nos': 7 bijelih laži kojima roditelji mogu natjerati djecu da se lijepo ponašaju
Kirurg iz KB Dubrava: Liječenje rascjepa usne i nepca zahtijeva nekoliko kirurških zahvata
Sin Cristiana Ronalda dolazi u Hrvatsku: Svaki dan trenira po nekoliko sati i tušira se hladnom vodom