Prvom epizodom serijala „Sve što beba treba“ s dr. sc. Milivojem Jovančevićem, predstavljena je kampanja Lidlova brenda Lupilu u kojoj će se obrađivati teme relevantne za majčinstvo od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.
Tako je Lidlova robna marka Lupilu, koja nudi bogat i kvalitetan asortiman za mlade obitelji, dobila svoje novo zaštitno lice u ovom renomiranom stručnjaku.
Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Uz navedeno, na portalu se mogu pronaći i informacije o najnovijim ponudama Lupilu asortimana iz prehrambene i neprehrambene kategorije: prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i ostali razni tekstilni materijali, igračke…
U prijevodu – svi proizvodi za djecu koji se u Lidlovim trgovinama mogu kupiti po izuzetno povoljnim cijenama.
Tekst: Promo
Foto: Promo
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović