ADRIA LUXURY SUMMIT, regionalna premium B2B konferencija koja okuplja domaće i internacionalne vizionare te predstavnike vodećih kompanija, po drugi put održava se u Zagrebu 12. studenoga 2020. godine. Kao i prošle godine, kada su na summitu gostovali predstavnici globalnih tvrtki poput Jimmy Choo, Sotheby’s Real Estate, Moët Hennessy te drugih, i ove godine ADRIA LUXURY SUMMIT predstavlja vizije, ideje i prakse u luxury segmentu regije te kroz odabrane teme i paneliste donosi uvid u najnovije trendove poslovanja premium brendova.

Vrijeme u kojem se nalazimo traži odgovore na pitanja o budućim investicijama, projekcijama rasta i razvoja, a tržište luksuza – kao jedno od stabilnijih u vremenima velikih promjena – primjer je kreativnosti i kvalitete koja je danas u fokusu korisnika takvih usluga i kupaca. Velike promjene i vizija budućnosti u fokusu su ovogodišnjih tema i panela, što ADRIA LUXURY SUMMIT čini idealnim eventom za upoznavanje s budućnošću luksuzne industrije, uspostavljanje novih kontakata i otkrivanje novih poslovnih prilika.

ADRIA LUXURY SUMMIT u vrhunskom okruženju za limitirani broj uzvanika želi sudionicima osigurati relevantne informacije, pružiti priliku za kvalitetan networking te dinamičnim i in-depth raspravama osigurati regionalnim liderima da podijele svoju viziju i znanje.

Teme ovogodišnjeg Adria Luxury Summita su:

Going Premium in Crisis Time

Prema brojnim poslovnim predviđanjima 2020. godina izgledala je vrlo perspektivno, a brojke su najavljivale rast tržišta luksuza od 3%. No, dogodilo se suprotno – snažan udar na sve aspekte življenja, pa tako i industriju luksuza. Predviđanja Euromonitor Internationala ukazuju na ukupni godišnji pad od 18% što na prvi pogled zvuči optimistično, ali ta je brojka moguća samo uz brze promjene na tržištu. Prema izvješću, niti jedno tržište luksuza (tržište luksuzne odjeće, satova i nakita, automobila te putovanja) neće biti pošteđeno negativnih utjecaja COVID-19, ali se isto tako predviđa da će se nakon prvog suočavanja s velikim padom tržište normalizirati.

Kako dalje, što očekivati, koje strateške odluke donijeti, te koja su najnovija predviđanja donosimo kroz zanimljiv business panel.

Luxury Investments

Ulaganja u kulturu odraz su bogatstva i osviještenosti određene zajednice. Kako velike kompanije i privatni investitori sudjeluju u kreiranju kulturne ponude iz segmenta luksuza? Spektakularne izložbe i koncerti te filmski festivali kao segmenti kulture poželjni su za korporativna ulaganja. Stvaranje vlastitih galerija, njihova percepcija među investitorima i kreiranje nove kulturne ponude. Partnerstva uspješnih kompanija s muzejima i galerijama, s ciljem da se publici osiguraju iznimni doživljaji. Kako donijeti pravu odluku, u što uložiti vlastiti kapital? Kakva su očekivanja od ulaganja: povećanje vrijednosti na duge ili kratke staze, te u što se najviše isplati investirati? Jesu li slike i skulpture, porculan, dizajnerski namještaj, numizmatičke zbirke, imanja u prestižnim svjetskim regijama, vintage automobili te satovi i dijamanti – isplativije i sigurnije ulaganje od onoga u dionice?

i nekretnina te kako im povećati vrijednost? Na panelu govore vodeći regionalni kolekcionari i ulagači u umjetnine.

Reinvention / New Brand Approach

U fokusu luksuznih brendova su novi formati – digital, wellness, experience i održivost, koji se pokazuju sve važnijim poljima interesa nego ikada ranije. Uz 4 milijarde korisnika interneta na svijetu i rezultata od 51% online prodaje preko mobitela u 2020., brendovi pogled usmjeravaju u smjeru inovacija i povezivanja. Kako stvarati ispočetka, kako usmjeriti brandove, kako komunicirati na pravi način…

Industrije koje okuplja Adria Luxury Summit su:

1. TURIZAM

2. CHARTER

3. GASTRONOMY & WINE

4. FINANCE

5. FASHION, BEAUTY/WATCHES, JEWELERY

6. LUXURY CARS

7. HOTELI

8. REAL ESTATE

Informacije o kotizacijama za Adria Luxury Summit potražite na adrialuxurysociety@adriamedia.hr