Otvoreni razgovor o intimnom zdravlju žene, menstruaciji i maternici? Moguće je. Nedavno objavljena reklama brenda Libresse oduševila je žene diljem svijeta u samo tri minute. Upravo u tom vremenu prikazuje se realan život žene, stvarna priča koja stoji iza menstruacije, tog prirodnog procesa koji se događa u ženskom tijelu, a koji je u isto vrijeme i tako poseban i tako uobičajen.
Kampanja koja se odvija pod hashtagom #pričeiznutra, a cilj joj je prikazati život žena i njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način. "Naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti", riječi su kojima su tvorci opisali ovaj projekt.
Također, ova kampanja svojevrsna je borba protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, onda se ona ponavlja praćena s nešto bolova; potom žene požele dijete, ostvare trudnoću, pa čekaju da se menstrualni ciklus ponovno pokrene; pa imaju još mjesečnica, mjesečnica prestan i nastupi menopauza. Priča o tom jednom životnom procesu puna je emocija, smijeha, suza, iščekivanja, neizvjesnosti, bola... S obzirom na to da se žene rijetko potiče na razgovor o intimnom zdravlju, upravo ove tri minute nastoje to promijeniti.
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović