Otvoreni razgovor o intimnom zdravlju žene, menstruaciji i maternici? Moguće je. Nedavno objavljena reklama brenda Libresse oduševila je žene diljem svijeta u samo tri minute. Upravo u tom vremenu prikazuje se realan život žene, stvarna priča koja stoji iza menstruacije, tog prirodnog procesa koji se događa u ženskom tijelu, a koji je u isto vrijeme i tako poseban i tako uobičajen.
Kampanja koja se odvija pod hashtagom #pričeiznutra, a cilj joj je prikazati život žena i njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način. "Naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti", riječi su kojima su tvorci opisali ovaj projekt.
Također, ova kampanja svojevrsna je borba protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, onda se ona ponavlja praćena s nešto bolova; potom žene požele dijete, ostvare trudnoću, pa čekaju da se menstrualni ciklus ponovno pokrene; pa imaju još mjesečnica, mjesečnica prestan i nastupi menopauza. Priča o tom jednom životnom procesu puna je emocija, smijeha, suza, iščekivanja, neizvjesnosti, bola... S obzirom na to da se žene rijetko potiče na razgovor o intimnom zdravlju, upravo ove tri minute nastoje to promijeniti.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano