Uspješnu poslovnu godinu, u kojoj su ostvarili i zajedničku suradnju, Podravka i Petar Grašo zaokružili su glazbenim spotom za Grašinu pjesmu „Fritula“, koja je već našla svoje mjesto na listi omiljenih božićnih hitova.
U godini na izmaku Podravka je ostvarila iznimne rezultate te je u ovom spotu okupila upravo one koji su bili dio tog uspjeha. Tako su se u spotu uz Petra Grašu, zaljubljenika u kulinarstvo i promotora Vegete, našli i ostali Podravkini ambasadori; izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić s kojim je Podravka ostvarila odličnu suradnju za Lino Ladu Gold, Sandra Perković, ambasadorica Vegete Natur, plesači Marko Mrkić i Helena Janjušević koji još bolje plešu uz Lino Nutri Balance, chefIvan Pažanin, ljubitelj ribljih specijaliteta uz proizvode Eva, a svog najznačajnijeg sponzora podržale su i rukometašice RK Podravka Vegete zajedno sa svojim trenerom Zlatkom Saračevićem. Spotu su se pridružili i omiljena radijska voditeljica Narodnog radija, Tatjana Jurić te izvrstan mladi glumac Marko Petrić.
„Priču o uspjehu moguće je ispričati na razne načine, a mi smo se odlučili za najveseliji, u blagdanskom ozračju kroz spot za Grašin božićni hit. Glavne zvijezde su ljudi s kojima smo stvarali najznačajnije promotivne projekte u ovoj godini. Savršeno su se uklopili i zajedno s našim proizvodima dočarali glavnu poruku ove prekrasne Petrove pjesme koja nas podsjeća na ljepotu blagdana i okupljanja s najmilijima za blagdanskim stolom“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.
Spot za pjesmu „Fritula“ premijerno će biti prikazan na samu prvu adventsku nedjelju 1. prosinca u 12 sati na Podravkinom YouTube kanalu i Facebook stranici.
Tekst i foto: promo
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih