Iako je prošlo nekoliko mjeseci od Božića i brojnih poklona koji roditelji pripremaju za djecu, čini se da sad to isto trebaju učiniti za Uskrs. Počinju li stvari izmicati kontroli kad je u pitanju darivanje? To je pitanje koje si postavljaju mnogi roditelji. Naravno, većina ljudi smatra da su neka sitnica ili slatkiši sasvim dovoljni, no sudeći po društvenim mrežama, sve je više pretjerivanja.
Tako je korisnica TikToka @high_key_aim i mama progovorila o tome.
"Kad mi je netko planirao reći da je Uskrs postao Božić broj 2?" započela je u svom videu.
"To je ono što se događa. To je ono što svi ovdje rade. Samo darovi, darovi, darovi. Nisam planirala ovo u budžetu. Ionako nema proračun. Ne planiram svoj budžet, to je bio smiješan komentar", rekla je.
"Malo sve izmiče kontroli", zaključila je.
U komentaru joj se javila jedna mama koja je istaknula da se ne treba opterećivati poklonima.
"Nemoj. Preterujemo s konzumiranjem bez razloga", napisala je.
Međutim, teško je odoljeti trendovima pogotovo kad na društvenim mrežama brojni roditelji pokazuju svoje bogate košarice za djecu, skupocjene boce za vodu, luksuznu kozmetiku, brojne druge skupocjene igračke i odjeću.
Jedna mama je podijelila video poklona koje je pripremila za svoje dijete, a u njemu se nalazi nekoliko slikovnica i brojne igračke, čak i dekoracije. Međutim, naišla je na razne komentare u kojima su mnogi istaknuli da pretjeruje.
"Materijalistički praznici me stvarno počinju nervirati. Također svakoj mami koja se osjeća kao neuspjeh jer je kupila običnu košaru, nemoj", istaknula je korisnica.
"Otkad je Uskrs postao Božić", naglasila je druga.
"Ok, ovo je smiješno", istaknula je treće.
Trendovi na društvenim mrežama mogu učiniti da roditelji osjećaju kao da nisu dovoljno učinili za svoje dijete. Međutim, mi se nadamo da ćete znati da je bit blagdana u nečim sasvim drugom.